Türkiye'de bile arkadaşın yoksa ABD'de nasıl arkadaşlık kuracaksın? Yurt dışında kendini yabancı gibi hissetmemek için arkadaşlık kurman, çevre edinmen şart. Aksi halde kolayca depresyona girebilirsin özellikle de ailene bu kadar bağlıyken. Diğer yandan hayalinde bu varsa mutlaka dene. 3 aylığına da olsa, 6 aylığına da olsa 10 yıllığına da olsa dene.