• 19-02-2026, 03:11:13
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    Ben 25 yıldır burnum'dan nefes problemi yaşayorum. Doğdumdan bugüne kadar yani
    50 100 e yakın KBB doktoruna gittim nazal vavl cerrahisine gittim herhangi bir sorun bulunmadı.
    Alerji testi alerji iğneleri ilaçları spreyleri en yuksek dozunu kullandım yine nefes alamadım.
    Rahat nefes aldığım tek işaret
    Endoskopi cihazıni burunuma sokunca çok rahat nefes aldığımı fark ettim.
    6 ay önce tekrar muayene gittim de o rahatlamada ortadan kayboldu.
    Herhangi bir vaka bulunmadı.
    Burun eti ameliyatı oldum
    Öncesi sonrası nefes problemi çözülmedi.
    Bitkisel kimyasal iğne tüm ilaçları denedim malasef sonuç alamadım. Muhtemelen genetik bir vaka olduğunu düşünüyorum
    Altını çizerek söylüyorum belki de burun'dan nefes alıyorum belkide almıyorum tatmadığım bir şeyi söylemek doğru olmaz
    Rinometri testi yaptım temiz çıktı.
    Dahiliye gittim kan ve idrar temiz çıktı.
    Nöroloji ve kardiliyoji ye
    Beyin mr bir kaç test yapıldı temiz çıktı.
    Fizik tedavi nihayet fibromiyloji denilen hastalığı buldu.
    6 yıl önce

    Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik ve kas ağrıları var. İlaç kullanmasam evden ayağı adım atacak halim yok ciddi bir hastalık
    Bakın ciddi söylüyorum
    İlaçlar kullanmadığım sürece
    Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik kas ağrıları oluyor.

    İlaç kullanmaktan bıktım
    Depresyon aşırı korku ve panik atak çok fazla olduğunu belirtmek isterim.
    Yine tekrar edeyim psikolojik ilaçlar kullanmadığım zaman
    Aşırı korku panik atak iç sıkıntısı oluyor o kadar oluyorki kendi gölgeden bile korkar hale geliyor
    Fizik tedavi çok ağır iğneler verdi onları kullandim malasef hiç bir şekilde fayda vermedi.
    Bu hastalığın kökünü ve sebebini öğrenmek istiyorum sağlığım için maddi manevi herşeyi yapmaya hazırım

    Asıl sebep bana göre fibromiyloji değil
    Bana göre burun'dan nefes alamadığım için vucada enerji yüklenmiyor

    Sabah saatlerinde ağzım kupkuru kalkıyorum.
    En ufak camın önünde nefes almak beni mutlu ediyor.

    Sinir sistemi bozuklukları olduğunu söylüyor.
  • 19-02-2026, 03:16:01
    #2
    aynı beni tarif ettin hocam.
    illadin burun spreyi açıyor sadece. onun haricinde daima tıkalı. hep ağızdan nefes alıyorum.
    yorgunluk, baş ağrısı...
    ameliyat olmadım ama ben de doktora gittim kaç kere ama sonuç yok.
  • 19-02-2026, 03:17:24
    #3
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Sabah uyanınca salya fark ediyor musunuz ağız kenarında?
  • 19-02-2026, 03:18:32
    #4
    vezirmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar
    Ben 25 yıldır burnum'dan nefes problemi yaşayorum. Doğdumdan bugüne kadar yani
    50 100 e yakın KBB doktoruna gittim nazal vavl cerrahisine gittim herhangi bir sorun bulunmadı.
    Alerji testi alerji iğneleri ilaçları spreyleri en yuksek dozunu kullandım yine nefes alamadım.
    Rahat nefes aldığım tek işaret
    Endoskopi cihazıni burunuma sokunca çok rahat nefes aldığımı fark ettim.
    6 ay önce tekrar muayene gittim de o rahatlamada ortadan kayboldu.
    Herhangi bir vaka bulunmadı.
    Burun eti ameliyatı oldum
    Öncesi sonrası nefes problemi çözülmedi.
    Bitkisel kimyasal iğne tüm ilaçları denedim malasef sonuç alamadım. Muhtemelen genetik bir vaka olduğunu düşünüyorum
    Altını çizerek söylüyorum belki de burun'dan nefes alıyorum belkide almıyorum tatmadığım bir şeyi söylemek doğru olmaz
    Rinometri testi yaptım temiz çıktı.
    Dahiliye gittim kan ve idrar temiz çıktı.
    Nöroloji ve kardiliyoji ye
    Beyin mr bir kaç test yapıldı temiz çıktı.
    Fizik tedavi nihayet fibromiyloji denilen hastalığı buldu.
    6 yıl önce

    Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik ve kas ağrıları var. İlaç kullanmasam evden ayağı adım atacak halim yok ciddi bir hastalık
    Bakın ciddi söylüyorum
    İlaçlar kullanmadığım sürece
    Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik kas ağrıları oluyor.

    İlaç kullanmaktan bıktım
    Depresyon aşırı korku ve panik atak çok fazla olduğunu belirtmek isterim.
    Yine tekrar edeyim psikolojik ilaçlar kullanmadığım zaman
    Aşırı korku panik atak iç sıkıntısı oluyor o kadar oluyorki kendi gölgeden bile korkar hale geliyor
    Fizik tedavi çok ağır iğneler verdi onları kullandim malasef hiç bir şekilde fayda vermedi.
    Bu hastalığın kökünü ve sebebini öğrenmek istiyorum sağlığım için maddi manevi herşeyi yapmaya hazırım

    Asıl sebep bana göre fibromiyloji değil
    Bana göre burun'dan nefes alamadığım için vucada enerji yüklenmiyor

    Sabah saatlerinde ağzım kupkuru kalkıyorum.
    En ufak camın önünde nefes almak beni mutlu ediyor.

    Sinir sistemi bozuklukları olduğunu söylüyor.
    Yazdıklarını bütün olarak okuyunca tek bir organ hastalığından çok; fibromiyalji + panik bozukluk + otonom sinir sistemi düzensizliği birlikte duruyor.

    Testlerin temiz çıkması, nefes alamama hissinin devam etmesi, ilaç bırakınca çöküş yaşanması ve endoskopla rahatlama hissetmen bunun algısal ve sinir sistemi kaynaklı olduğunu düşündürüyor.

    Bu durum “psikolojik deyip geçilecek” bir şey değil; beyin–sinir sistemi gerçekten alarmda çalışıyor.

    Burun ameliyatlarının fayda etmemesi, MR ve testlerin temiz olması bunu destekliyor.

    Tek başına ilaç değil; sinir sistemi regülasyonu, uygun psikiyatri + fiziksel rehabilitasyon + nefes eğitimi birlikte ele alınmazsa düzelmez. Gördüğüm kadarıyla hocam psikolojik olarak bir rahatsızlık olmuşmuş panik atak bunu etkiler psikoloğa gitmenizi öneririm ve ayağa bile kalkamama durumu genellikle vitaminsizliktende olmaktadır d c b vitaminlerini alın düzenli bir kullanın emin olun düzelme yaşarsınız azda olsa vb orasını bilemiyorum bende bu tarz yaşadım çünkü. Tamamen yaşın da getirdiği yorgunluk vitamin önemli kırmızı et yemeniz lazım sigara vb gibi şeyler tüketmeyin
  • 19-02-2026, 03:21:31
    #5
    Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah uyanınca salya fark ediyor musunuz ağız kenarında?
    Evet
  • 19-02-2026, 03:22:09
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    vezirmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    Sindirim sisteminizi genel olarak kontrol ettirin.
    Bağırsak/mide.
    Reflü vs. olma ihtimali yüksek.

    Geçmiş olsun.
  • 19-02-2026, 03:23:15
    #7
    TheHalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarını bütün olarak okuyunca tek bir organ hastalığından çok; fibromiyalji + panik bozukluk + otonom sinir sistemi düzensizliği birlikte duruyor.

    Testlerin temiz çıkması, nefes alamama hissinin devam etmesi, ilaç bırakınca çöküş yaşanması ve endoskopla rahatlama hissetmen bunun algısal ve sinir sistemi kaynaklı olduğunu düşündürüyor.

    Bu durum “psikolojik deyip geçilecek” bir şey değil; beyin–sinir sistemi gerçekten alarmda çalışıyor.

    Burun ameliyatlarının fayda etmemesi, MR ve testlerin temiz olması bunu destekliyor.

    Tek başına ilaç değil; sinir sistemi regülasyonu, uygun psikiyatri + fiziksel rehabilitasyon + nefes eğitimi birlikte ele alınmazsa düzelmez. Gördüğüm kadarıyla hocam psikolojik olarak bir rahatsızlık olmuşmuş panik atak bunu etkiler psikoloğa gitmenizi öneririm ve ayağa bile kalkamama durumu genellikle vitaminsizliktende olmaktadır d c b vitaminlerini alın düzenli bir kullanın emin olun düzelme yaşarsınız azda olsa vb orasını bilemiyorum bende bu tarz yaşadım çünkü. Tamamen yaşın da getirdiği yorgunluk vitamin önemli kırmızı et yemeniz lazım sigara vb gibi şeyler tüketmeyin

    Sınıf sistemi bozuklukları diyorlar İnşallah teşhis o dur
  • 19-02-2026, 03:23:30
    #8
    Bence temel sebebi size komik gelecek olsa da anksiyete. Hangi düzeyde olduğunu anlayabilmek adına bir psikiyatri ile görüşmek lazım. Beyindeki şey vücuda bu kadar etki eder mi demeyin daha beter şekilde de edebilir. Bir tanıdığım günde 3 kere ishal oluyordu aylarca. Sebebi tamamen psikolojik çıktı.

    Bence önce bir psikiyatri ile görüşün durumu anlatın.

    Bir de uyku polikliniğine gidin, onlara da durumu anlatın uyku apnesi de olabilir.

    Ek olarak ben bir şey merak ettim. Oksijen sorunu diyorsunuz çünkü parmaklarınızda çomak parmak yapısı var mı?
  • 19-02-2026, 03:25:29
    #9
    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence temel sebebi size komik gelecek olsa da anksiyete. Hangi düzeyde olduğunu anlayabilmek adına bir psikiyatri ile görüşmek lazım. Beyindeki şey vücuda bu kadar etki eder mi demeyin daha beter şekilde de edebilir. Bir tanıdığım günde 3 kere ishal oluyordu aylarca. Sebebi tamamen psikolojik çıktı.

    Bence önce bir psikiyatri ile görüşün durumu anlatın.

    Bir de uyku polikliniğine gidin, onlara da durumu anlatın uyku apnesi de olabilir.

    Ek olarak ben bir şey merak ettim. Oksijen sorunu diyorsunuz çünkü parmaklarınızda çomak parmak yapısı var mı?
    Galiba hayır yok