Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence temel sebebi size komik gelecek olsa da anksiyete. Hangi düzeyde olduğunu anlayabilmek adına bir psikiyatri ile görüşmek lazım. Beyindeki şey vücuda bu kadar etki eder mi demeyin daha beter şekilde de edebilir. Bir tanıdığım günde 3 kere ishal oluyordu aylarca. Sebebi tamamen psikolojik çıktı.

Bence önce bir psikiyatri ile görüşün durumu anlatın.

Bir de uyku polikliniğine gidin, onlara da durumu anlatın uyku apnesi de olabilir.

Ek olarak ben bir şey merak ettim. Oksijen sorunu diyorsunuz çünkü parmaklarınızda çomak parmak yapısı var mı?
Galiba hayır yok