aynı beni tarif ettin hocam.
illadin burun spreyi açıyor sadece. onun haricinde daima tıkalı. hep ağızdan nefes alıyorum.
yorgunluk, baş ağrısı...
ameliyat olmadım ama ben de doktora gittim kaç kere ama sonuç yok.