Merhaba Arkadaşlar
Ben 25 yıldır burnum'dan nefes problemi yaşayorum. Doğdumdan bugüne kadar yani
50 100 e yakın KBB doktoruna gittim nazal vavl cerrahisine gittim herhangi bir sorun bulunmadı.
Alerji testi alerji iğneleri ilaçları spreyleri en yuksek dozunu kullandım yine nefes alamadım.
Rahat nefes aldığım tek işaret
Endoskopi cihazıni burunuma sokunca çok rahat nefes aldığımı fark ettim.
6 ay önce tekrar muayene gittim de o rahatlamada ortadan kayboldu.
Herhangi bir vaka bulunmadı.
Burun eti ameliyatı oldum
Öncesi sonrası nefes problemi çözülmedi.
Bitkisel kimyasal iğne tüm ilaçları denedim malasef sonuç alamadım. Muhtemelen genetik bir vaka olduğunu düşünüyorum
Altını çizerek söylüyorum belki de burun'dan nefes alıyorum belkide almıyorum tatmadığım bir şeyi söylemek doğru olmaz
Rinometri testi yaptım temiz çıktı.
Dahiliye gittim kan ve idrar temiz çıktı.
Nöroloji ve kardiliyoji ye
Beyin mr bir kaç test yapıldı temiz çıktı.
Fizik tedavi nihayet fibromiyloji denilen hastalığı buldu.
6 yıl önce

Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik ve kas ağrıları var. İlaç kullanmasam evden ayağı adım atacak halim yok ciddi bir hastalık
Bakın ciddi söylüyorum
İlaçlar kullanmadığım sürece
Ayağı kalmayacak kadar yorgunluk halsizlik kas ağrıları oluyor.

İlaç kullanmaktan bıktım
Depresyon aşırı korku ve panik atak çok fazla olduğunu belirtmek isterim.
Yine tekrar edeyim psikolojik ilaçlar kullanmadığım zaman
Aşırı korku panik atak iç sıkıntısı oluyor o kadar oluyorki kendi gölgeden bile korkar hale geliyor
Fizik tedavi çok ağır iğneler verdi onları kullandim malasef hiç bir şekilde fayda vermedi.
Bu hastalığın kökünü ve sebebini öğrenmek istiyorum sağlığım için maddi manevi herşeyi yapmaya hazırım

Asıl sebep bana göre fibromiyloji değil
Bana göre burun'dan nefes alamadığım için vucada enerji yüklenmiyor

Sabah saatlerinde ağzım kupkuru kalkıyorum.
En ufak camın önünde nefes almak beni mutlu ediyor.

Sinir sistemi bozuklukları olduğunu söylüyor.