• 11-02-2026, 10:48:24
    #10
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    obisa mantığın yanlış kardeşim...

    her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
    bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi
    yanlış değil kardeşim ben bunu iş yerinde de yaşadım herkes hem fikirdi atıldım ortaya biz bunun bunu istiyoruz vs diye sonra bir baktım hepsi sus pus arkamdakiler kaybolmuş bu yüzden hiçbirşeye takmadan yaşa git öne atıp kahramanlık yapılacak çağ eskide kaldı malesef bu konuda aynı mantık illa biz kahramanlık yapacağız diyorsanız buyrun ne diyim iş işten geçtikten sonra bana hak verrisiniz artık
  • 11-02-2026, 10:52:50
    #11
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış değil kardeşim ben bunu iş yerinde de yaşadım herkes hem fikirdi atıldım ortaya biz bunun bunu istiyoruz vs diye sonra bir baktım hepsi sus pus arkamdakiler kaybolmuş bu yüzden hiçbirşeye takmadan yaşa git öne atıp kahramanlık yapılacak çağ eskide kaldı malesef
    dediğini ben de yıllar önce şirkette yaşadım.. ama bu bir gerekçe olamaz kimse senden cüneyt arkın olmanı istemiyor kara murat gibi sadece ses çıkarmanı doğruya doğru yanlışa yanlış demen lazım.. ve sapla samanı karıştırmamak lazım senin yaşadığın bir takım olaylar ülkenin kaderiyle aynı değil..

    Türkiye batıyor hemde her yönden maddi manevi psikoloji... sesimiz gür çıkmalı ben bu sistemi yönetenlere hem de bu yönetimi destekleyenlere...
    sen halanın amcanın komşunun iş arkadaşının karşısında sustukça onlar bu sistemi sana dayatmaya devam edecek.
  • 11-02-2026, 10:54:35
    #12
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    obisa mantığın yanlış kardeşim...

    her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
    bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi
    Tebrik ederim değerli hocam konunun özeti şu.

    Hem korkuyoruz ses edelim hemde içler acısı Wallahi ben Hakkımı helal etmiyorum.

    Kafayı yemek üzereyim bu siyasi olaylar kitlen varsa bu kadar kolay siyasete giriliyormuş demek bunu öğrendim.

    Yemin ederim abartmıyorum wallahi adam telefon kullanmayı bilmiyordu. Halende paylasimları vasat.

    Hak ve hakkaniyet mahşere kaldı.

    Kim kimin hakkını veya ülkemize zeval veriyorsa ordan burdan toplumun vatanadaşının parasını çatur cutur yiyorsa ALLAH hakkımızı koymasın.


    Ne yapalım bilmiyorum ki görmezden gel.
    Sessiz kal.

    Yahu bakıyorum yemin ederim benim yaşıtlarım bile gençlik kolları başkanı olmuşlar sanırsın ülke yönetiyorlar. Bir görseniz hatta ücretsiz yemekli etkinlikler eğlenceler düzenliyorlar.

    Topluluklar ve konferanslar bunlar mı gönüllülük.

    Tamm tamm inandık bizde dimi.

    Yemin ederim Ülkeyi kuran sağ olsadı hepsini dize getirirdi. Başka da bişey demiyorum.

    Bunca gönüllü yapılan etkinliklerin parası devletin kasasından cikmiyor mu her ne kadar beledyenin veya tam bilmiyorum para nerden cikiyorsa bunca harcama nasıl yapılıyor. Yahu birde lüks SUV araçlar gözlükler ve takım elbiseler.


    Garip bir maraton ve milyonluk paracıklar. ALLAH haram yiyenin anlık boğazında bıraksın amin.
  • 11-02-2026, 10:55:50
    #13
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğini ben de yıllar önce şirkette yaşadım.. ama bu bir gerekçe olamaz kimse senden cüneyt arkın olmanı istemiyor kara murat gibi sadece ses çıkarmanı doğruya doğru yanlışa yanlış demen lazım.. ve sapla samanı karıştırmamak lazım senin yaşadığın bir takım olaylar ülkenin kaderiyle aynı değil..

    Türkiye batıyor hemde her yönden maddi manevi psikoloji... sesimiz gür çıkmalı ben bu sistemi yönetenlere hem de bu yönetimi destekleyenlere...
    sen halanın amcanın komşunun iş arkadaşının karşısında sustukça onlar bu sistemi sana dayatmaya devam edecek.
    buyrun meydan sizin bakalım kaç kişi arkanızda klavyede yazar sadece hepsi aynısın lacisi sonuçta çoğunluk bıktık diyor her ne hikmetse aynı yoldan devam ediyor demekki tepkiler gösterge sadece herkes memnun o yüzden ben böyle şeylere kafa takamam hayatıma bakarım takan taksın
  • 11-02-2026, 10:58:36
    #14
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyrun meydan sizin bakalım kaç kişi arkanızda klavyede yazar sadece hepsi aynısın lacisi sonuçta çoğunluk bıktık diyor her ne hikmetse aynı yoldan devam ediyor demekki tepkiler gösterge sadece herkes memnun
    Evet insanlar takmıyor umursamıyor kimse bana karısmasın bende ne gördüm bildim banane diyor.
  • 11-02-2026, 11:05:28
    #15
    3 gün aktif olmadım piyasa karışmış ve ben bunu kaçırmışım üzdü : /
  • 11-02-2026, 11:27:15
    #16
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün aktif olmadım piyasa karışmış ve ben bunu kaçırmışım üzdü : /
    Hoşgeldin hocam kaos olmadan konuyu kilitliyorum tşk ederim ortalık karışmasın

    Konunun rahatsızlık vermesi açısından özür diliyorum konuyu kapatalım
  • 11-02-2026, 11:28:43
    #17
    Eyvallah, Sana papatya çayı öneriyorum çok takılma bazı şeylere 🙌


    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin hocam kaos olmadan konuyu kilitliyorum tşk ederim ortalık karışmasın

    Konunun rahatsızlık vermesi açısından özür diliyorum konuyu kapatalım
  • 11-02-2026, 11:32:03
    #18
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah, Sana papatya çayı öneriyorum çok takılma bazı şeylere 🙌
    Konu kilitlenmeden yaziyim 🥳 hemen bir çay demliyorum wallahi 🙏 papatya çayı yok ama olsun.