obisa mantığın yanlış kardeşim...
her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi
yanlış değil kardeşim ben bunu iş yerinde de yaşadım herkes hem fikirdi atıldım ortaya biz bunun bunu istiyoruz vs diye sonra bir baktım hepsi sus pus arkamdakiler kaybolmuş bu yüzden hiçbirşeye takmadan yaşa git öne atıp kahramanlık yapılacak çağ eskide kaldı malesef bu konuda aynı mantık illa biz kahramanlık yapacağız diyorsanız buyrun ne diyim iş işten geçtikten sonra bana hak verrisiniz artık