huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
obisa mantığın yanlış kardeşim...

her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi
Tebrik ederim değerli hocam konunun özeti şu.

Hem korkuyoruz ses edelim hemde içler acısı Wallahi ben Hakkımı helal etmiyorum.

Kafayı yemek üzereyim bu siyasi olaylar kitlen varsa bu kadar kolay siyasete giriliyormuş demek bunu öğrendim.

Yemin ederim abartmıyorum wallahi adam telefon kullanmayı bilmiyordu. Halende paylasimları vasat.

Hak ve hakkaniyet mahşere kaldı.

Kim kimin hakkını veya ülkemize zeval veriyorsa ordan burdan toplumun vatanadaşının parasını çatur cutur yiyorsa ALLAH hakkımızı koymasın.


Ne yapalım bilmiyorum ki görmezden gel.
Sessiz kal.

Yahu bakıyorum yemin ederim benim yaşıtlarım bile gençlik kolları başkanı olmuşlar sanırsın ülke yönetiyorlar. Bir görseniz hatta ücretsiz yemekli etkinlikler eğlenceler düzenliyorlar.

Topluluklar ve konferanslar bunlar mı gönüllülük.

Tamm tamm inandık bizde dimi.

Yemin ederim Ülkeyi kuran sağ olsadı hepsini dize getirirdi. Başka da bişey demiyorum.

Bunca gönüllü yapılan etkinliklerin parası devletin kasasından cikmiyor mu her ne kadar beledyenin veya tam bilmiyorum para nerden cikiyorsa bunca harcama nasıl yapılıyor. Yahu birde lüks SUV araçlar gözlükler ve takım elbiseler.


Garip bir maraton ve milyonluk paracıklar. ALLAH haram yiyenin anlık boğazında bıraksın amin.