obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış değil kardeşim ben bunu iş yerinde de yaşadım herkes hem fikirdi atıldım ortaya biz bunun bunu istiyoruz vs diye sonra bir baktım hepsi sus pus arkamdakiler kaybolmuş bu yüzden hiçbirşeye takmadan yaşa git öne atıp kahramanlık yapılacak çağ eskide kaldı malesef
dediğini ben de yıllar önce şirkette yaşadım.. ama bu bir gerekçe olamaz kimse senden cüneyt arkın olmanı istemiyor kara murat gibi sadece ses çıkarmanı doğruya doğru yanlışa yanlış demen lazım.. ve sapla samanı karıştırmamak lazım senin yaşadığın bir takım olaylar ülkenin kaderiyle aynı değil..

Türkiye batıyor hemde her yönden maddi manevi psikoloji... sesimiz gür çıkmalı ben bu sistemi yönetenlere hem de bu yönetimi destekleyenlere...
sen halanın amcanın komşunun iş arkadaşının karşısında sustukça onlar bu sistemi sana dayatmaya devam edecek.