dediğini ben de yıllar önce şirkette yaşadım.. ama bu bir gerekçe olamaz kimse senden cüneyt arkın olmanı istemiyor kara murat gibi

sadece ses çıkarmanı doğruya doğru yanlışa yanlış demen lazım.. ve sapla samanı karıştırmamak lazım senin yaşadığın bir takım olaylar ülkenin kaderiyle aynı değil..
Türkiye batıyor hemde her yönden maddi manevi psikoloji... sesimiz gür çıkmalı ben bu sistemi yönetenlere hem de bu yönetimi destekleyenlere...
sen halanın amcanın komşunun iş arkadaşının karşısında sustukça onlar bu sistemi sana dayatmaya devam edecek.
buyrun meydan sizin bakalım kaç kişi arkanızda klavyede yazar sadece hepsi aynısın lacisi sonuçta çoğunluk bıktık diyor her ne hikmetse aynı yoldan devam ediyor demekki tepkiler gösterge sadece herkes memnun o yüzden ben böyle şeylere kafa takamam hayatıma bakarım takan taksın