• 11-02-2026, 10:28:06
    #1
    Konu kilitlenebilir tşk ederim kaos olsun istemiyorum hocam 🙏
  • 11-02-2026, 10:32:21
    #2
    Bende bir projede başaramadınız onun için cabalayıp başarılı olacağım derdini yakınıyorsunuz sandım meğerse önemsiz siyasi konullarmış bunları kafa takarsanız geçmiş olsun aşağıdaki yorum şaka olmalı mantıksızça ve komedi
  • 11-02-2026, 10:35:10
    #3
    Üstteki yorum şaka olmalı... Önemsiz siyasi konular demiş arkadaş. Liyakatsizlikten bahsedilip halkın vergilerinin sömürüldüğü konuya önemsiz siyasi konular demiş... Arkadaşlar bir partiyi destekliyorsanız, ben bunu destekliyorum demekten çekinmeyin. Sonra gelip "önemsiz siyasi konular gibi" mantıksız yorumlar komik duruyor. fyi.
  • 11-02-2026, 10:35:33
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir projede başaramadınız onun için cabalayıp başarılı olacağım derdini yakınıyorsunuz sandım meğerse önemsiz siyasi konullarmış bunları kafa takarsanız geçmiş olsun
    Evet değerli hocam fakat insanın zoruna gidiyor donanımsız birinin bir il ve ilçeye katkı sağlaması boş geliyor bana sadece zoruma gidiyor.

    Yani 5 yildan fazla kim bilir yillardir da o sektörde yiyor yiyeceği kadar. Yazık günah değil mi? Siyasetten hic anlamam ama herkes kendi alanında iş yapsın misal o adamın ne işi var ki. Garip geliyor hemde çok garip yazılk ülkeme yazık ülkemin insanlarına.
  • 11-02-2026, 10:36:28
    #5
    Artık kafaya takmamayı öğrendiniz zaman hayat bir o kadar güzel olacaktır.
  • 11-02-2026, 10:40:18
    #6
    Bu düzen değişmeyecek. Hep böyle olmuş, böyle de devam edecek. Senin benim gibi farkına varanlar psikolojik hastalıktan başka bir çözüme ulaşamayacak. Emeğin, kul hakkının yenilmesi hiç bir zaman son bulmayacak. Coğrafyamız bu şekilde işliyor.
  • 11-02-2026, 10:41:32
    #7
    Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstteki yorum şaka olmalı... Önemsiz siyasi konular demiş arkadaş. Liyakatsizlikten bahsedilip halkın vergilerinin sömürüldüğü konuya önemsiz siyasi konular demiş... Arkadaşlar bir partiyi destekliyorsanız, ben bunu destekliyorum demekten çekinmeyin. Sonra gelip "önemsiz siyasi konular gibi" mantıksız yorumlar komik duruyor. fyi.
    Şaka değil gerçek kimseye bir faydası olacak mı bu durumun sen yazdın diye onlarda hemen düzeltecek mi herşey herkes kendi yolunda bu mantıkla ilerlerseniz stresten fazla yaşamazsınız komik olmayin yıllardır ülkeyi çözmesiyseniz yapacak birşey yok
  • 11-02-2026, 10:44:23
    #8
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık kafaya takmamayı öğrendiniz zaman hayat bir o kadar güzel olacaktır.
    Hocam ama yani bunca insan calisiyor okuyor mücadele ediyor ve yıllardır sömürmüş olması eğitimsiz ve vizyonsuz olması insana tabiri caiz se koyuyor.


    Ben boşuna mı okudum. Ben boşuna mı yani benim gibi nicesi. Hadi ben başarısızın tekiyim diyelim ve hayat bana şuanki hayatı serdi veya etik bir şekilde minimalist yaşamı kendi halimde köşeme çekilmeyi mücadele etmeyi ben seçtim.

    Lakin büyük kararların alındığı mecralarda donanım sahibi olmayan bireyin iş yapması bana etik gelmiyor.

    Bende simdi bu dk dan sonra malum parti sevdalısı olarak yalakalık yapıp sürekli paylasim yaparsam yani ilçeye tanitirsam kendimi vaadler de bulunursam bende mi başa geleceğim.


    Yani bende mi ilçe başkanı olacağım bunca halkın hakkını yönetmeyi bırakın ben 300 tl bir hesap satsam bile bu platformda kalkıp fiyat yüksek tutmuyorum ki karşı taraf fazla incilmesin. Hak yemek kadar benim bildiğim kötü birşey yok. Ve en son duymuştum adam kendi çevresini ve akrabalarını işlere kurmuş.


    Okula yerlestirmis.
    Oraya buraya.

    hatta belki karısını da bir işte gösteriyor nerden ne yediysem misali.

    Herkes kendi işinde alanında gitse keşkeee
  • 11-02-2026, 10:46:42
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka değil gerçek kimseye bir faydası olacak mı bu durumun sen yazdın diye onlarda hemen düzeltecek mi herşey herkes kendi yolunda bu mantıkla ilerlerseniz stresten fazla yaşamazsınız komik olmayin yıllardır ülkeyi çözmesiyseniz yapacak birşey yok
    obisa mantığın yanlış kardeşim...

    her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
    bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi