obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir projede başaramadınız onun için cabalayıp başarılı olacağım derdini yakınıyorsunuz sandım meğerse önemsiz siyasi konullarmış bunları kafa takarsanız geçmiş olsun
Evet değerli hocam fakat insanın zoruna gidiyor donanımsız birinin bir il ve ilçeye katkı sağlaması boş geliyor bana sadece zoruma gidiyor.

Yani 5 yildan fazla kim bilir yillardir da o sektörde yiyor yiyeceği kadar. Yazık günah değil mi? Siyasetten hic anlamam ama herkes kendi alanında iş yapsın misal o adamın ne işi var ki. Garip geliyor hemde çok garip yazılk ülkeme yazık ülkemin insanlarına.