Üstteki yorum şaka olmalı... Önemsiz siyasi konular demiş arkadaş. Liyakatsizlikten bahsedilip halkın vergilerinin sömürüldüğü konuya önemsiz siyasi konular demiş... Arkadaşlar bir partiyi destekliyorsanız, ben bunu destekliyorum demekten çekinmeyin. Sonra gelip "önemsiz siyasi konular gibi" mantıksız yorumlar komik duruyor. fyi.