Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki yorum şaka olmalı... Önemsiz siyasi konular demiş arkadaş. Liyakatsizlikten bahsedilip halkın vergilerinin sömürüldüğü konuya önemsiz siyasi konular demiş... Arkadaşlar bir partiyi destekliyorsanız, ben bunu destekliyorum demekten çekinmeyin. Sonra gelip "önemsiz siyasi konular gibi" mantıksız yorumlar komik duruyor. fyi.
Şaka değil gerçek kimseye bir faydası olacak mı bu durumun sen yazdın diye onlarda hemen düzeltecek mi herşey herkes kendi yolunda bu mantıkla ilerlerseniz stresten fazla yaşamazsınız komik olmayin yıllardır ülkeyi çözmesiyseniz yapacak birşey yok