Şaka değil gerçek kimseye bir faydası olacak mı bu durumun sen yazdın diye onlarda hemen düzeltecek mi herşey herkes kendi yolunda bu mantıkla ilerlerseniz stresten fazla yaşamazsınız komik olmayin yıllardır ülkeyi çözmesiyseniz yapacak birşey yok
obisa mantığın yanlış kardeşim...
her şeye susarsan zaten yapacak bir şey yok dersen hiç bir şey düzelmez ve her gelen sırtına biner sadece senin değil senden sonrakilerinde...
bu memleker bu haldeyse toplumun ses çıkaracak kesiminin yıllarca; Gelene ağam gidene paşam demesi