• 30-01-2026, 10:00:03
    #28
    senyorsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla altın ne olur bilmiyorum ama böyle olacak gibi değil..
    İyice batıyoruz
  • 30-01-2026, 12:17:31
    #29
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    240k zarardayım batıyoruuz ulan sarı kafa nerdesin çık 2 kolpa sık
  • 30-01-2026, 13:01:42
    #30
    altın düşerken bende altın almaya gidiyorum
  • 30-01-2026, 13:18:35
    #31
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    240k zarardayım batıyoruuz ulan sarı kafa nerdesin çık 2 kolpa sık
    -40K zarardayım guncel kurla
  • 30-01-2026, 13:22:49
    #32
    iviscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -40K zarardayım guncel kurla
    -290k oldu kardan zararım Bütün parama çöktüler
  • 30-01-2026, 13:24:46
    #33
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -290k oldu kardan zararım Bütün parama çöktüler
    Allah yardımıcımız olsun
  • 30-01-2026, 13:41:46
    #34
    Panik satışı başladı, bir de yeteri kadar yükseldi diye satanlar çoğunlukta.
  • 30-01-2026, 17:34:53
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bence altinin bu artisi organik degil. Eger bir savas cikmazsa ki cikacak gibi durmuyor, fiyatin dusecegini dusunuyorum. Amerika altin ve crypto varliklari uzerinden dis olmasada ic borcunu odemek istiyor. Yakin zamanda cryptonunda yine artisa cikacagini on goruyorum. Ytd