Bence altinin bu artisi organik degil. Eger bir savas cikmazsa ki cikacak gibi durmuyor, fiyatin dusecegini dusunuyorum. Amerika altin ve crypto varliklari uzerinden dis olmasada ic borcunu odemek istiyor. Yakin zamanda cryptonunda yine artisa cikacagini on goruyorum. Ytd