• 29-01-2026, 22:51:11
    #19
    Kimse ne olacağını bilemez . Altın yakında sbaşte bağlar ve takılır buralardan . Altının bu denli yükselmesinin sebebi dolardaki yada diğer para birimlerdeki insanlar Trumptan sonra herhangi bir ülke parasına güvenemediği için fizikş altına geçtiler. Ve pşyasada fiziki altın yeterli kadar olmadığından bu arz talebi karşılayamadı ve hızlı yükselişler meydana geldi
  • 29-01-2026, 22:51:37
    #20
    Uzun vade için mantıklı, kısa vade için parçalı alım yapılabilir.
  • 29-01-2026, 22:54:16
    #21
    Biraz altınım var çok şükür ama inşallah düşer diye ümit ediyorum. Bu ülkede borçsuz adam çok azdır. Altın borcu olanlara da hak vermek lazım. Bencillik edip yükseldikçe sevinmek doğru değil diye düşünüyorum.
  • 29-01-2026, 22:54:47
    #22
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    iviscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10K olsa 100K borca batcam 41K dan 100K vay vayy
    Altını ne zaman alacağını ne zaman satacağını bilmek lazım. Bende 53 gr borç verdim. 1 ayda 85 k bereket versin
  • 29-01-2026, 22:57:36
    #23
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz altınım var çok şükür ama inşallah düşer diye ümit ediyorum. Bu ülkede borçsuz adam çok azdır. Altın borcu olanlara da hak vermek lazım. Bencillik edip yükseldikçe sevinmek doğru değil diye düşünüyorum.
    Gram 7bini gecmesin de fazla batmiyayim
  • 29-01-2026, 22:57:53
    #24
    gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altını ne zaman alacağını ne zaman satacağını bilmek lazım. Bende 53 gr borç verdim. 1 ayda 85 k bereket versin
    heram herammm ))))))
  • 29-01-2026, 22:58:27
    #25
    iviscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gram 7bini gecmesin de fazla batmiyayim
    Gram 8 bini geçti diye biliyorum bugün çeyrek 13 bin diyorlardı
  • 29-01-2026, 22:59:22
    #26
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gram 8 bini geçti diye biliyorum bugün çeyrek 13 bin diyorlardı
    geriledi 7400 civari
  • 30-01-2026, 01:12:24
    #27
    Web Mobil Yazılım Hizmeti
    Valla altın ne olur bilmiyorum ama böyle olacak gibi değil..