Biraz altınım var çok şükür ama inşallah düşer diye ümit ediyorum. Bu ülkede borçsuz adam çok azdır. Altın borcu olanlara da hak vermek lazım. Bencillik edip yükseldikçe sevinmek doğru değil diye düşünüyorum.