• 30-01-2026, 18:20:13
    #37
    Sabderin 2 ay sonra evi arabayı alırsınız
  • 30-01-2026, 18:24:27
    #38
    Amerika galiba dünyadan altını yukselterek parasını çekti şimdi bir düşüş yaşanırsa ohhh ne güzel
  • 30-01-2026, 20:18:33
    #39
    Amerika tepeden verecek malı. Minimum %20 düşüş bekliyorum. Tepedeki fiyata göre.
    Yazdiklarim Yatırım Tavsiyesi Değildir.
  • 02-02-2026, 10:28:04
    #40



    YARABBBİİİ KURTAR BİZİİ BATTIK BİTTİK KÜL OLDUK
  • 02-02-2026, 12:08:18
    #41
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    YARABBBİİİ KURTAR BİZİİ BATTIK BİTTİK KÜL OLDUK
    nedir zarar
  • 02-02-2026, 12:24:51
    #42
    Altın alanın uzun vadeli düşünmesi gerekir. Gidip araba satıp altın alan var sonra düşüncede üzülüyorlar elinde olan varlığı niye satıyorsun abicim.
  • 02-02-2026, 15:29:59
    #43
    HasanYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedir zarar
    Zarar değil hala kardayım altında ama gümüş -50k
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın alanın uzun vadeli düşünmesi gerekir. Gidip araba satıp altın alan var sonra düşüncede üzülüyorlar elinde olan varlığı niye satıyorsun abicim.
    Yaza kadar beklicez zaten buda minimum 5 ay demek her türlü yükseleceği için kar.
  • 02-02-2026, 16:05:26
    #44
    Biraz daha baskı oluşur ise iyi bir düşüş daha olacak gibi.