• 17-01-2026, 11:02:01
    #10
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin uçtuğu kaçtığı yok , köşe bakkalı gibi bırakırlar adamı zamanı geldiğinde.

    Sistem güçlüye çalışır dostum sen istediğin kadar markalaş .
    hepsiburada ile çalışıp bu kadar kesinti yapacağını bile bile ağlamayınız o zaman
    ya aklını kullanıp işini bilen çavuş olacaksın kendi e-ticaret siten ile bunu minimize edersin (site açıp müşteri gelmesini beklemeyeceksin beklersen kaybedersin reklam vs gerekirse müşterinin peşinde koşacaksın sistem tamamlanınca koşmana gerek bile kalmaz pazarlama takiğin olmalı )
    ya da hepsiburada gibi sisteme katlanırsınız
    çözüm belli tercihler sonuçları belirler iyi forumlar size
  • 17-01-2026, 11:05:23
    #11
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburada ile çalışıp bu kadar kesinti yapacağını bile bile ağlamayınız o zaman
    ya aklını kullanıp kendi e-ticaret siten ile bunu minimize edersin (site açıp müşteri gelmesini beklemeyeceksin beklersen kaybedersin reklam vs gerekirse müşterinin peşinde koşacaksın sistem tamamlanınca koşmana gerek bile kalmaz pazarlama takiğin olmalı )
    ya da hepsiburada gibi sisteme katlanırsınız
    çözüm belli tercihler sonuçları belirler iyi forumlar size
    Ben kimse ile çalışmıyorum , siz yorumlarımı kendim için yaptığımı düşündünüz , öyle değil . ben genel olarak yazıyorum . benim hepsi ile tepsi ile işim olmaz .

    Fakat sorun genel bir sorun üç beş kişi için tartışılacak bir şey değil fakat üç beş kişi için düzenlenen şeyler diyebiliriz .

    Uzun lafın kısası kimsenin durduk yere ağladığı yok , bir gün senide ağlatır sistem .
  • 17-01-2026, 11:14:13
    #12
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen siparişi iptal etmiştir.
    2 iptal var gerisi birkaç saat geç kalan kargolar
  • 17-01-2026, 11:16:20
    #13
    Ben burada ürünün satış fiyatına bakıyorum ;
    ürün 1K'ya gelmişse ben bunu 2500₺'den listelerim(pazaryerlerinde) kendi sitemde ise 2250₺ yapar üstüne her gönderdiğim kargonun içine (yasak mı bilmiyorum) ufak bir hediye + %25 indirim kodu koyar kendi e ticaret siteme yönlendiririm insanları.
    bu sayede pazaryerlerinin komisyonlarını müşteriye yediririm ve sattığım ürünün kalitesinden müşterinin çevresini kendime bağlarım.
    hafife almayın, siz şuan günde 10 kişiye pazaryerinden satış yapsanız ayda 300 yapar yılda = 3600 kişi! | bunun %5ini bu şekilde sitenize çekseniz = 180 kişi birdahaki alışverişinde pazaryeri değil sizi tercih edecek.
    bir diğer varvasyon bu ürünü alan kişilerin numaraları var, kendiniz yada bir eleman alıp her ürün alanı aratıp memnunmusunuz yardımcı olabileceğimiz birşey var mı? gibisinden ilgilenirse şayet 2-3 yıl sonra markanın ciddi derecede önem gördüğünü gözlemleyebiliriz.
    Daha düşünülürse onlarca strateji çıkacaktır ortaya yeterki düşünüp kendimizi geliştirelim.

    Tabii davulun sesi uzaktan bana hoş geliyor olabilir işin içine girince değişecektir illahaki ama sonuç olarak her halükarda verdiğim ürüne güveniyorsam dişimi sıkar zamanla müşteri biriktiririm.
  • 17-01-2026, 11:53:33
    #14
    Ürün birim maliyeti kdv dahil neyse onun fiyatı X4 katlayarak koymadığın surece para kazanamazsın

    1000 tl altında olan ürün için X7 kat fiyat girmen lazım.

    Pazaryeri hesap mantığı en basit ve doğru olarak bu şekildedir
  • 17-01-2026, 15:12:01
    #15
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi kendi sitende satacaksın bu kadar basit e-ticaret sitesi kuracaksın posuda bağlayacaksın oldu bitti
    kendi sitende ayni urunu e ticaret platformundan daha dusuk kuramiyorsun diye biliyorum.
  • 17-01-2026, 15:34:51
    #16
    AMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burada ürünün satış fiyatına bakıyorum ;
    ürün 1K'ya gelmişse ben bunu 2500₺'den listelerim(pazaryerlerinde) kendi sitemde ise 2250₺ yapar üstüne her gönderdiğim kargonun içine (yasak mı bilmiyorum) ufak bir hediye + %25 indirim kodu koyar kendi e ticaret siteme yönlendiririm insanları.
    bu sayede pazaryerlerinin komisyonlarını müşteriye yediririm ve sattığım ürünün kalitesinden müşterinin çevresini kendime bağlarım.
    hafife almayın, siz şuan günde 10 kişiye pazaryerinden satış yapsanız ayda 300 yapar yılda = 3600 kişi! | bunun %5ini bu şekilde sitenize çekseniz = 180 kişi birdahaki alışverişinde pazaryeri değil sizi tercih edecek.
    bir diğer varvasyon bu ürünü alan kişilerin numaraları var, kendiniz yada bir eleman alıp her ürün alanı aratıp memnunmusunuz yardımcı olabileceğimiz birşey var mı? gibisinden ilgilenirse şayet 2-3 yıl sonra markanın ciddi derecede önem gördüğünü gözlemleyebiliriz.
    Daha düşünülürse onlarca strateji çıkacaktır ortaya yeterki düşünüp kendimizi geliştirelim.

    Tabii davulun sesi uzaktan bana hoş geliyor olabilir işin içine girince değişecektir illahaki ama sonuç olarak her halükarda verdiğim ürüne güveniyorsam dişimi sıkar zamanla müşteri biriktiririm.
    Kargo içerisine kendi kanallarına yönlendirme yapacak broşürt , kart koymak yasak. Şikayet halinde ciddi yaptırımları söz konusu. Trendyol'da çalıştığım dönemde ciddi satış yapan birçok markanın sırf bu sebepten ceza kesilerek mağazalarının kapatıldığına çok şahit oldum.
  • 17-01-2026, 16:08:11
    #17
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün birim maliyeti kdv dahil neyse onun fiyatı X4 katlayarak koymadığın surece para kazanamazsın

    1000 tl altında olan ürün için X7 kat fiyat girmen lazım.

    Pazaryeri hesap mantığı en basit ve doğru olarak bu şekildedir
    Böyle olunca satış yapmak da imkansız bir hal alacaktır diye düşünüyorum hocam.
  • 17-01-2026, 20:47:55
    #18