hepsiburada ile çalışıp bu kadar kesinti yapacağını bile bile ağlamayınız o zaman
ya aklını kullanıp kendi e-ticaret siten ile bunu minimize edersin (site açıp müşteri gelmesini beklemeyeceksin beklersen kaybedersin reklam vs gerekirse müşterinin peşinde koşacaksın sistem tamamlanınca koşmana gerek bile kalmaz pazarlama takiğin olmalı )
ya da hepsiburada gibi sisteme katlanırsınız
çözüm belli tercihler sonuçları belirler iyi forumlar size
Ben kimse ile çalışmıyorum , siz yorumlarımı kendim için yaptığımı düşündünüz , öyle değil . ben genel olarak yazıyorum . benim hepsi ile tepsi ile işim olmaz .
Fakat sorun genel bir sorun üç beş kişi için tartışılacak bir şey değil fakat üç beş kişi için düzenlenen şeyler diyebiliriz .
Uzun lafın kısası kimsenin durduk yere ağladığı yok , bir gün senide ağlatır sistem .