dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin uçtuğu kaçtığı yok , köşe bakkalı gibi bırakırlar adamı zamanı geldiğinde.

Sistem güçlüye çalışır dostum sen istediğin kadar markalaş .
hepsiburada ile çalışıp bu kadar kesinti yapacağını bile bile ağlamayınız o zaman
ya aklını kullanıp işini bilen çavuş olacaksın kendi e-ticaret siten ile bunu minimize edersin (site açıp müşteri gelmesini beklemeyeceksin beklersen kaybedersin reklam vs gerekirse müşterinin peşinde koşacaksın sistem tamamlanınca koşmana gerek bile kalmaz pazarlama takiğin olmalı )
ya da hepsiburada gibi sisteme katlanırsınız
çözüm belli tercihler sonuçları belirler iyi forumlar size