• 25-09-2009, 23:35:54
    #1
    Uppss!!!
  • 25-09-2009, 23:36:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    müşteri hzimetlerini aradınızmı ?
  • 25-09-2009, 23:42:45
    #3
    hocam eft yapmak için hesap onaylımı acaba ?
  • 25-09-2009, 23:42:55
    #4
    ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri hzimetlerini aradınızmı ?
    Yok daha aramadım...Biraz daha delirmek istiyorum belki bilen vardır diye buraya yazdım...Müşteri temsilcileriyle geçmişim pek iyi değildirde korkuyorum onlardan



    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eft yapmak için hesap onaylımı acaba ?

    Sorunda burda, nasıl onaylanacak bu hesap ne yapmam lazım ?
  • 25-09-2009, 23:46:18
    #5
    hocam ilk şubenize gidip şubenizdeki müşteri temsilcisine sıra alcaksınız bunu neden söyledim çünkü bir telde var müşteri hizmetleri o değil ama hocam kafan karışmasın kartın bankamatik kartı yada kredi kartın hangisiyse onun şubesine gidip onay verdircen başka türlü hiç bir şekilde olmaz...
  • 25-09-2009, 23:47:28
    #6
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk şubenize gidip şubenizdeki müşteri temsilcisine sıra alcaksınız bunu neden söyledim çünkü bir telde müşteri hizmetleri o değil ama hocam kafan karışmasın kartın bankamatik kartı yada kradi kartın hangisiyse onun şubesine gidip onay verdircen başka türlü hiç bir şekilde olmaz...


    Desene bizim iş pazartesiye kaldı
  • 25-09-2009, 23:48:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    normalde hesap açtırdığınız zaman üç seçenek vardır:
    1-Sınırsız olarak tüm olanaklardan faydalanmak istiyorum (eft, havale vs)
    2-Eft istemiyorum
    3-Bu seçeneği tam hatırlamıyorum ama bişey yapamıyorsunuz bunu seçince

    Siz 2.sini seçmişsiniz muhtemelen. 1.sini seçmek için bankaya bizzat gitmeniz gerekiyor. İzin seviyenizi 1'den 0'a almaları için talimat vermeniz gerekiyor. Siz 0'ı 1'i karıştırmadan durumu izah ederseniz yardımcı olurlar (: Ben 0, 1 falan dedim; 10 dakika boyunca o terimleri nereden bildiğim hakkında soru sordular
  • 25-09-2009, 23:48:30
    #8
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desene bizim iş pazartesiye kaldı
    evet hocam cumartesi pazar banka açık değil diye biliyorum
  • 25-09-2009, 23:55:44
    #9
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam cumartesi pazar banka açık değil diye biliyorum

    Tamam sağolasın.