müşteri hzimetlerini aradınızmı ?
Yok daha aramadım...Biraz daha delirmek istiyorum belki bilen vardır diye buraya yazdım...Müşteri temsilcileriyle geçmişim pek iyi değildirde korkuyorum onlardan

hocam eft yapmak için hesap onaylımı acaba ?
Sorunda burda, nasıl onaylanacak bu hesap ne yapmam lazım ?