normalde hesap açtırdığınız zaman üç seçenek vardır:
1-Sınırsız olarak tüm olanaklardan faydalanmak istiyorum (eft, havale vs)
2-Eft istemiyorum
3-Bu seçeneği tam hatırlamıyorum ama bişey yapamıyorsunuz bunu seçince
Siz 2.sini seçmişsiniz muhtemelen. 1.sini seçmek için bankaya bizzat gitmeniz gerekiyor. İzin seviyenizi 1'den 0'a almaları için talimat vermeniz gerekiyor. Siz 0'ı 1'i karıştırmadan durumu izah ederseniz yardımcı olurlar (: Ben 0, 1 falan dedim; 10 dakika boyunca o terimleri nereden bildiğim hakkında soru sordular