R10 üyeleri şuan ne yapıyor? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
38
●
726
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
1
2
3
4
5
08-01-2026, 14:48:43
#28
ByTriSLaSiS
DerinNefes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi seyirler hocam, kendi projeniz mi?
vay vay vay seokoz gelmiş, nerelerdesin sen ya
Umarım hocam
evet hocam kendi projemiz 1 yıl olmak üzere beta duyurusu yapacağız
https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...pali-test.html
08-01-2026, 14:48:52
#29
SEOKOZ
08-01-2026, 14:53:42
#30
DerinNefes
Gold üye
ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet hocam kendi projemiz 1 yıl olmak üzere beta duyurusu yapacağız
https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...pali-test.html
Şimdiden hayırlı olsun hocam, kolaylıklar dilerim.
08-01-2026, 14:55:17
#31
ByTriSLaSiS
DerinNefes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdiden hayırlı olsun hocam, kolaylıklar dilerim.
Allah razı olsun, bu vesile ile bende herkese kolaylıklar diliyorum.
08-01-2026, 15:40:47
#32
Mordekai
şirkette sebilin ordayız akşamüstü kültür seviyesi olağanüstü
08-01-2026, 15:42:53
#33
MertcanAsan
Çay ekmek peynir.
08-01-2026, 15:46:05
#34
adsMikadui
Üyeliği durduruldu
08-01-2026, 16:01:47
#35
Seo_Smyrna
Merhaba. İçerik üretmeye devam☺️
08-01-2026, 19:08:06
#36
Buraksosyal
Üyeliği durduruldu
Dunyayi kurtariyom hocam
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler