ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam kendi projemiz 1 yıl olmak üzere beta duyurusu yapacağız
https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...pali-test.html
Şimdiden hayırlı olsun hocam, kolaylıklar dilerim.