DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi seyirler hocam, kendi projeniz mi?


vay vay vay seokoz gelmiş, nerelerdesin sen ya


Umarım hocam

evet hocam kendi projemiz 1 yıl olmak üzere beta duyurusu yapacağız
https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...pali-test.html