Konu
R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
08-01-2026, 14:48:43
#28
ByTriSLaSiS
DerinNefes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi seyirler hocam, kendi projeniz mi?
vay vay vay seokoz gelmiş, nerelerdesin sen ya
Umarım hocam
evet hocam kendi projemiz 1 yıl olmak üzere beta duyurusu yapacağız
https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...pali-test.html