R10 üyeleri şuan ne yapıyor? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
38
●
726
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
1
2
3
4
5
08-01-2026, 14:41:12
#19
DerinNefes
Gold üye
BuraqTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayarda çalışıyormuş gibi yapıp r10'da geziyorum
Hayırlı işleerr
Hallelujah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş bulamamaktan sıkılmanın etkisiyle para kazanmak için kendim neler yapabilirim diye düşünüyorum.
Aynı durum gibi bizimki de bende işten ayrıldım uzun süre önce sürekli birşeyler deniyorum, daha yırtamadık
08-01-2026, 14:42:10
#20
Hallelujah
DerinNefes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı işleerr
Aynı durum gibi bizimki de bende işten ayrıldım uzun süre önce sürekli birşeyler deniyorum, daha yırtamadık
Önceliğim yırtmak bile değil hocam, derin nefes alsak yeterli.
08-01-2026, 14:42:59
#21
DerinNefes
Gold üye
Hallelujah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önceliğim yırtmak bile değil hocam, derin nefes alsak yeterli.
Ben onu aldığım için
bir sonraki aşamaya geçmeye çalışıyorum
08-01-2026, 14:44:24
#22
ByTriSLaSiS
bir yandan belgesel diğer taraftan kod
hayırlı günler herkese.
08-01-2026, 14:44:49
#23
SEOKOZ
Agatorları mutlu etmeye devam
08-01-2026, 14:45:21
#24
Hallelujah
DerinNefes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben onu aldığım için
bir sonraki aşamaya geçmeye çalışıyorum
Umarım en güzeliyle karşılaşırız dostum, herkese bol kazançlar.
08-01-2026, 14:46:29
#25
DerinNefes
Gold üye
ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir yandan belgesel diğer taraftan kod
hayırlı günler herkese.
İyi seyirler hocam, kendi projeniz mi?
SEOKOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Agatorları mutlu etmeye devam
vay vay vay seokoz gelmiş, nerelerdesin sen ya
Hallelujah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım en güzeliyle karşılaşırız dostum, herkese bol kazançlar.
Umarım hocam
08-01-2026, 14:47:34
#26
SEOKOZ
Üstadım mesaideyiz, memnuniyet için çabalıyor çalışıyoruz.
Herkese sevgi ve saygılar
08-01-2026, 14:48:13
#27
DerinNefes
Gold üye
SEOKOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstadım mesaideyiz, memnuniyet için çabalıyor çalışıyoruz.
Herkese sevgi ve saygılar
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler