DerinNefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işleerr


Aynı durum gibi bizimki de bende işten ayrıldım uzun süre önce sürekli birşeyler deniyorum, daha yırtamadık
Önceliğim yırtmak bile değil hocam, derin nefes alsak yeterli.