• 04-01-2026, 14:51:20
    #1
    Merhaba R10,

    3-4 gün önce şifayı kaptım ve hâlen devam ediyor. Üzerimdeki kırgınlık, burun akıntısı ve üşüme. İğne vuruldum, iki gün öncede serum taktırdım ama yok, düzelemiyorum. Sizde son durumlar nedir?
  • 04-01-2026, 14:51:57
    #2
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10,

    3-4 gün önce şifayı kaptım ve hâlen devam ediyor. Üzerimdeki kırgınlık, burun akıntısı ve üşüme. İğne vuruldum, iki gün öncede serum taktırdım ama yok, düzelemiyorum. Sizde son durumlar nedir?
    1 aydır hastayım geniz tıkanıklığı devam ediyor
  • 04-01-2026, 14:52:34
    #3
    Beslenmenize ve dinlenmeye dikkat edin çok geçmiş olsun
  • 04-01-2026, 14:52:47
    #4
    Kişisel Rütbe
    doktorlar geçen hafta bize dedi ki yeni korona varyantı çıkmış dikkatli olun dediydi . Aman dikkat edin kalabalıktan uzak durun
  • 04-01-2026, 14:54:17
    #5
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Bir fincan sütü cezveye döküyorsunuz, içine toplam 3 adet cevizi 2 ye bölüp atıyorsunuz hepsini bir kaynatıyorsunuz içiyorsunuz 24 saat sonra teşekkür ediyorsunuz.
    İsteğiniz üzerine 1 çay kaşığı da bal atabilirsiniz.
    İnanılmaz rahatlatıyor
  • 04-01-2026, 14:56:17
    #6
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beslenmenize ve dinlenmeye dikkat edin çok geçmiş olsun
    sağolun teşekkürler sporcuyum her gün tavuk ile beslenmeme rağmen hasta oldum bunuda başaran bir benimdir diye düşünüyorum :d
  • 04-01-2026, 14:56:36
    #7
    1 ayı geçti öksürük geçmiyor balgam atamıyorum. Ağrı sızı yok çok şükür
  • 04-01-2026, 14:57:06
    #8
    Her tarafım ağrıyor resmen. Öksürmekten geberdim. Bence sağlam bir virüs var ortalıkta..
  • 04-01-2026, 14:57:40
    #9
    2 tane serum 2 tane hava 5 günlük iğne ile 15 günde anca kendime gelmiştim geçmiş olsun