Merhaba R10,
3-4 gün önce şifayı kaptım ve hâlen devam ediyor. Üzerimdeki kırgınlık, burun akıntısı ve üşüme. İğne vuruldum, iki gün öncede serum taktırdım ama yok, düzelemiyorum. Sizde son durumlar nedir?
Ortalık Hastalıktan Kırılıyor!
19
●758
- 04-01-2026, 14:51:571 aydır hastayım geniz tıkanıklığı devam ediyorTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2026, 14:56:17sağolun teşekkürler sporcuyum her gün tavuk ile beslenmeme rağmen hasta oldum bunuda başaran bir benimdir diye düşünüyorum :dTakva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2026, 14:57:402 tane serum 2 tane hava 5 günlük iğne ile 15 günde anca kendime gelmiştim geçmiş olsun
