Merhaba R10,
3-4 gün önce şifayı kaptım ve hâlen devam ediyor. Üzerimdeki kırgınlık, burun akıntısı ve üşüme. İğne vuruldum, iki gün öncede serum taktırdım ama yok, düzelemiyorum. Sizde son durumlar nedir?
1 aydır hastayım geniz tıkanıklığı devam ediyor