• 05-01-2026, 10:01:39
    #19
    çok şükür hastalık yok kış olduğu olduğu zaman C vitamini takviyesi ile ayakta kalıyorum yıllardan beri de hastalanmadım çok şükür. birde kalabalıktan koşarak uzaklaşın. bu mevsimde yağmur-kar yoksa cumayı bile dışarıda kılarım. içerde öksüreni, hapşuranı ne ararsan var, o havayı solumak yerine dışarıda ki soğuk egzoz dumanlı havayı solumayı tercih ederim.
  • 09-01-2026, 05:21:02
    #20
    Hayatımda ilk defa bu kadar uzun süredir hastayım.