Ortalık Hastalıktan Kırılıyor!
19
●758
- 05-01-2026, 10:01:39çok şükür hastalık yok kış olduğu olduğu zaman C vitamini takviyesi ile ayakta kalıyorum yıllardan beri de hastalanmadım çok şükür. birde kalabalıktan koşarak uzaklaşın. bu mevsimde yağmur-kar yoksa cumayı bile dışarıda kılarım. içerde öksüreni, hapşuranı ne ararsan var, o havayı solumak yerine dışarıda ki soğuk egzoz dumanlı havayı solumayı tercih ederim.