• 02-01-2026, 23:26:27
    #10
    Kesinlikle katılıyorum ayrıca aşırı pahalı. Hem lezzeti düştü hem fiyatları kaliteli gıdalarla aynı belki pahalıya geldi. Eskiden bir hamburger yerken lezzet yaşatırdı yani diğer yemeklere göre ayrıcalıklıydı tadı. Ama şuan bir çoğu lezzetsiz neye baksam canım çekmiyor. Kurumsal veya zincir yerlerde de bence durum iyi değil. Marka kötülemek istemiyorum ama bir avm'nin yemek katındaki birçok işletmede yapılan fastfoodların hiçbiri bir şeye benzemiyor.

    çok çok nadir fiyat performans yerlere denk geliyorum. Kaliteli yerler de genelde merkeze çok uzak oluyor yani kolay ulaşılabilir değil. Zaten sayıları da çok az. Sadece fast foodlarda değil marketlerdeki besinlerin de tadı eskisi gibi güzel değil yani birkaç ürün dışında kendini koruyabilen kalmadı gibi bişey bence.

    Genel anlamda her şey daha pahalı ama daha tatsız daha kalitesiz.
  • 02-01-2026, 23:50:20
    #11
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl mısıra gittim, kahirede tahrir meydanında Türkiye'de de popüler bir fastfood'a girdim. Bir hamburger aldım.
    Size şöyle söyliyim 6 saat gezmeye,yorulmaya ve acıkmaya rağmen hamburgeri bitiremedim. Çünkü o kadar büyük bir hamburgerdi ki et hamburger ekmeğinden dışarı taşıyordu ve iki elimle düzgün tutamıyordum büyüklüğünden dolayı.
    Sadece yarısını yiyebildim çünkü doydum, aşırı lezzetliydi.
    Ve fiyatı 130 TL civarındaydı menü olarak, ayrıca siparişi makinaya veriyorsunuz garsonlar getiriyor.
    Sadece mısırdaki bu fast food zinciri hakkındaki görüşlerimi belirttim. Bu mesajda herhangi bir markaya saldırı / çamur atma gibi bir durum yoktur.
    ne hale geldik köleden beter halimiz eleştiri bile yapamıyoruz açık açık...
    neyse dostlar silivri soğuktur gerçi ev de soğuk fatura yüksek gelecek diye adam akıllı ısınamıyoruz da tanrım bu nasıl bir paradoks
  • 02-01-2026, 23:55:58
    #12
    Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef Türkiye’de zincir markaların dahi kalite seviyesi ciddi şekilde düşmüş durumda. Örneğin Avrupa’da yediğiniz bir McDonald’s ile Türkiye’deki arasında neredeyse hiçbir benzerlik yok. Etin doyuruculuğu, kullanılan malzemelerin kalitesi ve miktarı, yanında aldığınız soğuk içeceğin asit oranı gibi pek çok detay bunu açıkça gösteriyor.
    Kullanılan ürünler teoride aynı olsa bile, sonuçta bu ürünleri hazırlayan çalışanlar mutsuz olduğu için işler çoğu zaman baştan savma yapılıyor. Yeterli özen gösterilmediğinden, ödediğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz.
    Döner için de durum benzer. Avrupa’da 5 € karşılığında aldığınız dönerin hem kalitesi hem de içindeki malzeme bolluğu, Türkiye’deki pek çok dönercide bulunmuyor.
    Üstelik bu durum sadece fast food ile sınırlı değil. Avrupa’daki hazır çikolata, dondurma, içecekler ve yemek garnitürleriyle karşılaştırıldığında, Türkiye’de genellikle daha düşük kaliteli ya da daha az miktarda ürün kullanıldığını herkes fark etmiştir.
    Umarım bu durumlar en kısa zamanda düzelir.
    almanya da yediğim tavuk döner türkiye de ki et döneri 5 e katlar hemde her konuda..
  • 03-01-2026, 03:48:16
    #13
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    https://www.youtube.com/watch?v=txmBsvVki3I


    Şöyle bir video bırakayım o halde. Tavuk dönerlerin bile tadı yok.
  • 03-01-2026, 04:06:14
    #14
    Adsense | Investor
    yogurtlusucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanya da yediğim tavuk döner türkiye de ki et döneri 5 e katlar hemde her konuda..
    Sadece almanya değil, tüm avrupa hatta UAE'de shawarmacılar bile Türkiye'deki et/tavuk dönerleri daha iyi yapıyor. Hem daha ucuz, hem daha fazla doyurucu ve güzel tadı mevcut.
  • 03-01-2026, 10:07:19
    #15
    Çok pahalıya çok kalitesiz yiyoruz. Aktif spor yapan, diyetine daima dikkat eden birisi olarak kendimi ödüllendirmek adına eskiden arada bir fast food yerdim. Son 1 yılda bunu neredeyse sıfıra indirdim. Fiyat performansı bir parça iyi olsun razıyım ama yendiğinde karın ağrısı, baş ağrısı çektiren yiyecek mi olur? Ana yemeğimizi zaten evde kendimiz hazırlıyorduk ama artık ödül yiyeceklerimizi de kendimiz hazırlamak gerekiyor.
  • 03-01-2026, 18:55:16
    #16
    Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef Türkiye’de zincir markaların dahi kalite seviyesi ciddi şekilde düşmüş durumda. Örneğin Avrupa’da yediğiniz bir McDonald’s ile Türkiye’deki arasında neredeyse hiçbir benzerlik yok. Etin doyuruculuğu, kullanılan malzemelerin kalitesi ve miktarı, yanında aldığınız soğuk içeceğin asit oranı gibi pek çok detay bunu açıkça gösteriyor.
    Kullanılan ürünler teoride aynı olsa bile, sonuçta bu ürünleri hazırlayan çalışanlar mutsuz olduğu için işler çoğu zaman baştan savma yapılıyor. Yeterli özen gösterilmediğinden, ödediğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz.
    Döner için de durum benzer. Avrupa’da 5 € karşılığında aldığınız dönerin hem kalitesi hem de içindeki malzeme bolluğu, Türkiye’deki pek çok dönercide bulunmuyor.
    Üstelik bu durum sadece fast food ile sınırlı değil. Avrupa’daki hazır çikolata, dondurma, içecekler ve yemek garnitürleriyle karşılaştırıldığında, Türkiye’de genellikle daha düşük kaliteli ya da daha az miktarda ürün kullanıldığını herkes fark etmiştir.
    Umarım bu durumlar en kısa zamanda düzelir.
    Maalesef....