Kesinlikle katılıyorum ayrıca aşırı pahalı. Hem lezzeti düştü hem fiyatları kaliteli gıdalarla aynı belki pahalıya geldi. Eskiden bir hamburger yerken lezzet yaşatırdı yani diğer yemeklere göre ayrıcalıklıydı tadı. Ama şuan bir çoğu lezzetsiz neye baksam canım çekmiyor. Kurumsal veya zincir yerlerde de bence durum iyi değil. Marka kötülemek istemiyorum ama bir avm'nin yemek katındaki birçok işletmede yapılan fastfoodların hiçbiri bir şeye benzemiyor.
çok çok nadir fiyat performans yerlere denk geliyorum. Kaliteli yerler de genelde merkeze çok uzak oluyor yani kolay ulaşılabilir değil. Zaten sayıları da çok az. Sadece fast foodlarda değil marketlerdeki besinlerin de tadı eskisi gibi güzel değil yani birkaç ürün dışında kendini koruyabilen kalmadı gibi bişey bence.
Genel anlamda her şey daha pahalı ama daha tatsız daha kalitesiz.