Çok pahalıya çok kalitesiz yiyoruz. Aktif spor yapan, diyetine daima dikkat eden birisi olarak kendimi ödüllendirmek adına eskiden arada bir fast food yerdim. Son 1 yılda bunu neredeyse sıfıra indirdim. Fiyat performansı bir parça iyi olsun razıyım ama yendiğinde karın ağrısı, baş ağrısı çektiren yiyecek mi olur? Ana yemeğimizi zaten evde kendimiz hazırlıyorduk ama artık ödül yiyeceklerimizi de kendimiz hazırlamak gerekiyor.