• 29-12-2025, 02:13:51
    #10
    Kategori Moderatörü
    Hey gidi günler
  • 29-12-2025, 02:15:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey gidi günler
    Peçete uzatayım hocam göz yaşınızı silersiniz

    Şaka maka bir yana bende arada bakıp hüzünleniyorum.
  • 29-12-2025, 02:21:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar falan ne ki. Ben bunların daha eskisini daha da güzel günlerini yaşadım. İyikide o günleri görmüşüm.
  • 29-12-2025, 02:23:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar falan ne ki. Ben bunların daha eskisini daha da güzel günlerini yaşadım. İyikide o günleri görmüşüm.
    Yaş olarak belki farkımız olabilir hocam ama 2000 li yıllarda bizde az bişey gördük o bile yetti yeni nesil asla o dönemleri bilemicek olmaları üzücü
  • 29-12-2025, 02:29:37
    #14
    Seo Hizmetleri
    gece gece yad ettim eskiyi hocam sayende . videoda bir de futbolcu kartları olsaymış iyimiş
  • 29-12-2025, 02:34:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece yad ettim eskiyi hocam sayende . videoda bir de futbolcu kartları olsaymış iyimiş
    Son rakam hanelerine göre kart basardık aynı rakamı yakalayan tüm kartları alırdı eskileri Güzel yaad ettirebildiysem ne mutlu hocam.🙏
  • 29-12-2025, 02:36:02
    #16
    Evet güzel dönemlerdi keyifliydi fakat nerede o eski bayramlar meselesini ben saçma buluyorum.

    Her bir önceki jenerasyon sonrakine aynı şeyi söylüyor. Bu böyle sürekli devam ediyor.

    70'ler 80lardan iyi. 80lar 90'lardan. 90lar 2000'Lerden.
    2100'Ler 2150'Lerden iyi

    Bu alışkanlık geçmişe özlem hep böyledir.
  • 29-12-2025, 02:37:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    90 lı yılları görseydiniz bunlar ne ki derdiniz.. ama 2000 başları da ilk 3 yıl maksimum güzel..
  • 29-12-2025, 02:38:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet güzel dönemlerdi keyifliydi fakat nerede o eski bayramlar meselesini ben saçma buluyorum.

    Her bir önceki jenerasyon sonrakine aynı şeyi söylüyor. Bu böyle sürekli devam ediyor.

    70'ler 80lardan iyi. 80lar 90'lardan. 90lar 2000'Lerden.
    2100'Ler 2150'Lerden iyi

    Bu alışkanlık geçmişe özlem hep böyledir.
    Aslında yıllarda sorun yok hocam insanlar değişiyor ne yazıkki çocukken masum davrandığımız o yıllarda yaş ilerledikçe karakterler ne yazıkki değişiyor.