Herşeyin çok güzel olduğu dönemler :)
25
●1.046
- 29-12-2025, 02:15:22Üyeliği durdurulduPeçete uzatayım hocam göz yaşınızı silersinizSrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şaka maka bir yana bende arada bakıp hüzünleniyorum.
- 29-12-2025, 02:23:50Üyeliği durdurulduYaş olarak belki farkımız olabilir hocamtiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama 2000 li yıllarda bizde az bişey gördük o bile yetti yeni nesil asla o dönemleri bilemicek olmaları üzücü
- 29-12-2025, 02:29:37gece gece yad ettim eskiyi hocam sayende . videoda bir de futbolcu kartları olsaymış iyimiş
- 29-12-2025, 02:34:46Üyeliği durdurulduSon rakam hanelerine göre kart basardık aynı rakamı yakalayan tüm kartları alırdıbicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskileri Güzel yaad ettirebildiysem ne mutlu hocam.🙏
- 29-12-2025, 02:36:02Evet güzel dönemlerdi keyifliydi fakat nerede o eski bayramlar meselesini ben saçma buluyorum.

Her bir önceki jenerasyon sonrakine aynı şeyi söylüyor. Bu böyle sürekli devam ediyor.
70'ler 80lardan iyi. 80lar 90'lardan. 90lar 2000'Lerden.
2100'Ler 2150'Lerden iyi
Bu alışkanlık geçmişe özlem hep böyledir. - 29-12-2025, 02:38:15Üyeliği durdurulduAslında yıllarda sorun yok hocam insanlar değişiyor ne yazıkki çocukken masum davrandığımız o yıllarda yaş ilerledikçe karakterler ne yazıkki değişiyor.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

