tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar falan ne ki. Ben bunların daha eskisini daha da güzel günlerini yaşadım. İyikide o günleri görmüşüm.
Yaş olarak belki farkımız olabilir hocam ama 2000 li yıllarda bizde az bişey gördük o bile yetti yeni nesil asla o dönemleri bilemicek olmaları üzücü