• 29-12-2025, 02:39:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 lı yılları görseydiniz bunlar ne ki derdiniz.. ama 2000 başları da ilk 3 yıl maksimum güzel..
    Benim yaşıma göre maksimum 2014 ten sonrası sarmadı hocam valla 2014 ve öncesi şenşakraktı valla
  • 29-12-2025, 02:57:33
    #20
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni nesil bilmez bunları yaşayanların gözü yaşlı 😄

    https://www.instagram.com/reel/DPji4...84MGZzOGI2NHRn
    videoyu izleyince gözüme toz kaçtı 🥲
  • 29-12-2025, 02:58:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    deixy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoyu izleyince gözüme toz kaçtı 🥲
    Süpürge tutalım hocam 😄
  • 29-12-2025, 03:27:15
    #22
    b*k gibi yıllardı neredeyse her gün faili meçhul cinayetler vardı, 1 yıl sonrasında 2001 krizi patlak verdi ki vermese de ekonomi de b*k gibiydi. Mafyalar neredeyse devleti yönetiyordu, mafyaların sözü devletten çok geçer olmuştu. 90'lı yılları adam akıllı yaşayamayanlar pek bilmez bunları.

    İnsanlara güzel gelir çünkü birçoğumuzun yaşı küçüktü, aslında özlediğimiz dertsiz tasasız o küçüklük kafamızdı, annemizi babamızı vs özlüyoruz aslında. Yoksa dediğim gibi o dönem 30-40 yaşlarında olanlar için b*k gibi yıllardı.

    Edit: Hortumlanan 21 bankadan bahsetmiyorum bile, birçok vatandaşın parası o bankaları hortumlayanlar sayesinde hiç oldu. Hemen öncesinde 28 Şubat darbesini yaşamıştık ayrıca. Annem sırf o dönemde Üniversiteyi okuyamamıştı başı sırf örtülü diye.
  • 29-12-2025, 04:13:04
    #23
    İnsanlar içindeki kötülüğü dışarı vuramıyordu çünkü ahlak bugüne göre daha önemliydi.

    Ama o kötülük bu coğrafyada hep vardı.
  • 29-12-2025, 08:32:11
    #24
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süpürge tutalım hocam 😄
    güzel espri hocam
  • 29-12-2025, 20:58:49
    #25
    Ben gerçekten ihtiyarlıyorum, bunları gördükçe daha iyi anlıyorum..
  • 29-12-2025, 22:57:21
    #26
    o yılların bir önemi ve bir değeri yok , sadece çocuktuk ve hayatın stresi üzerimizde yoktu