Evet güzel dönemlerdi keyifliydi fakat nerede o eski bayramlar meselesini ben saçma buluyorum.
Her bir önceki jenerasyon sonrakine aynı şeyi söylüyor. Bu böyle sürekli devam ediyor.
70'ler 80lardan iyi. 80lar 90'lardan. 90lar 2000'Lerden.
2100'Ler 2150'Lerden iyi
Bu alışkanlık geçmişe özlem hep böyledir.
Aslında yıllarda sorun yok hocam insanlar değişiyor ne yazıkki çocukken masum davrandığımız o yıllarda yaş ilerledikçe karakterler ne yazıkki değişiyor.