• 24-12-2025, 01:42:17
    #1
    arkadaşlar sistemi 12 ayda yaptım sizce nasıl hani pahalı mı alan memlun kalır onda kesinim
    https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...guc-sizde.html
  • 24-12-2025, 01:53:33
    #2
    AI kullanarak 12 ayda mı yaptınız?
    Boşa geçmiş bir ömür gibi hocam.

    ticaret puanınız bile yok nasıl açık arttırma konusu açtınız acaba?
  • 24-12-2025, 01:57:32
    #3
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AI kullanarak 12 ayda mı yaptınız?
    Boşa geçmiş bir ömür gibi hocam.

    ticaret puanınız bile yok nasıl açık arttırma konusu açtınız acaba?
    R10.netten çok anlamıyorum
    Boşa geçirmedim hayalimdi sistemi yaaptım aslında AI kullandık yalan söyleyemem fakat herkes kullanıyor güncel şartlarda aktif bir projeyi ai bitiremez hatalar v.b şeyler yapabilir bu yüzden ai çok güvenmemek lazım ama tavsiyeniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederiz.
  • 24-12-2025, 01:58:19
    #4
    12 aymı
  • 24-12-2025, 01:59:06
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.netten çok anlamıyorum
    Boşa geçirmedim hayalimdi sistemi yaaptım aslında AI kullandık yalan söyleyemem fakat herkes kullanıyor güncel şartlarda aktif bir projeyi ai bitiremez hatalar v.b şeyler yapabilir bu yüzden ai çok güvenmemek lazım ama tavsiyeniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederiz.
    Boşa geçmiş bir ömürü yanlış anladınız sanırım ai olsa bile ortada bir emek var. sadece 12 ay çok uzun bir süre ondan bahsediyorum
    Başarılar dilerim.
  • 24-12-2025, 01:59:41
    #6
    Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 aymı
    entegrasoynlar v.b 12 ay sürdü toplamda biraz aksaklıklar oldu baya bir sistemi iptal ettik middleware ile subdomain ile özel bir alan adı veriyorduk iptal ettik.
  • 24-12-2025, 02:01:12
    #7
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa geçmiş bir ömürü yanlış anladınız sanırım ai olsa bile ortada bir emek var. sadece 12 ay çok uzun bir süre ondan bahsediyorum
    Başarılar dilerim.
    Teşekkür ederim allah razı olsun alan kişiye desteklerimi esirgemeyeceğim 12 aylık süreçte bir ben bilirim birde allah entegrasyon firmalarından kaç tane red yedik kaç tane yatırımcıdan onay aldık fakat yatırımcılar ile anlaşamadık benden sonraki alıcak kişi sistemi tutturucağından eminim hatta şuanda blog sistemini yapıyorum
  • 24-12-2025, 02:17:59
    #8
    Müşterisi olmayan ama herşey hazır sistem diye satilan sistemlere ben pek sıcak bakmıyorum insanlarında baktığını düşünmüyorum, he tabiki iyi fırsatlar vardır onlar zaten havada gider diye düşünüyorum. Teknoloji ile ilgisi olan herkes sitenin direk vibe coding ile yapıldığını anlar ve ne var ki bunda bir haftada uğraşır yaparım diye düşünüyor. Ne yazık ki son zamanlarda herkes nakite sıkışık iş kurmak isteyen , yatırımı buraya yapmak istemiyor insanlar faize atarım kafasındalar.
    Bence proje güzel elbet bir kitlesi var ama biraz atı alan Üsküdarı geçti sen gidip bende çok daha güzel at var desen bile insanların alışkanlıklarını değiştirmek, geçiş yapmak kolay değil, fiyatı bence net bir şekilde suanki haline göre çok pahalı bir iş gelir 0 potansiyel var ama soyut , hani aylık 5 bin TL geliri var işte aktif x tane müşteri var desen en kötü kaç ayda amorti edebilirim ne kadar daha müşteri cekebiliriim hesabı daha kolay olur. Ve bence işi devir etmek için bence teklif al en azından en az kaça gidebileceğini görürsün ve forum dışında ara derim zaten son ara 10 tane hizmet veren varken 1 tane hizmet alan var
  • 24-12-2025, 02:21:05
    #9
    Rashand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterisi olmayan ama herşey hazır sistem diye satilan sistemlere ben pek sıcak bakmıyorum insanlarında baktığını düşünmüyorum, he tabiki iyi fırsatlar vardır onlar zaten havada gider diye düşünüyorum. Teknoloji ile ilgisi olan herkes sitenin direk vibe coding ile yapıldığını anlar ve ne var ki bunda bir haftada uğraşır yaparım diye düşünüyor. Ne yazık ki son zamanlarda herkes nakite sıkışık iş kurmak isteyen , yatırımı buraya yapmak istemiyor insanlar faize atarım kafasındalar.
    Bence proje güzel elbet bir kitlesi var ama biraz atı alan Üsküdarı geçti sen gidip bende çok daha güzel at var desen bile insanların alışkanlıklarını değiştirmek, geçiş yapmak kolay değil, fiyatı bence net bir şekilde suanki haline göre çok pahalı bir iş gelir 0 potansiyel var ama soyut , hani aylık 5 bin TL geliri var işte aktif x tane müşteri var desen en kötü kaç ayda amorti edebilirim ne kadar daha müşteri cekebiliriim hesabı daha kolay olur. Ve bence işi devir etmek için bence teklif al en azından en az kaça gidebileceğini görürsün ve forum dışında ara derim zaten son ara 10 tane hizmet veren varken 1 tane hizmet alan var

    Değerli yorumun için teşekkür ederim ama şöyle bir durum var log kayıtlarını ip silip atabilirim hiç reklam yapmadığım halde sistemi yayına sundum seo aşamasında biraz gelişmiştim birkaç kişi kayıt oldu şuanda aktif üye sayısı 35 paket alanlar 20 kişi fakat ben bunları satamam parayla bilgi satmak gibi birşey bu ben buna karşıyım eğer zaten bu gün saat 1 e kadar teklif veren olmaz ise kapatıcağım konuyu yatırımcı arayacağım veya 80 90 bine vericeğim hani en düşük yapıcağım bu 80 90a vermem büyük ihtimalde