AI kullanarak 12 ayda mı yaptınız?
Boşa geçmiş bir ömür gibi hocam.
ticaret puanınız bile yok nasıl açık arttırma konusu açtınız acaba?
R10.netten çok anlamıyorum
Boşa geçirmedim hayalimdi sistemi yaaptım aslında AI kullandık yalan söyleyemem fakat herkes kullanıyor güncel şartlarda aktif bir projeyi ai bitiremez hatalar v.b şeyler yapabilir bu yüzden ai çok güvenmemek lazım ama tavsiyeniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederiz.