R10.netten çok anlamıyorum
Boşa geçirmedim hayalimdi sistemi yaaptım aslında AI kullandık yalan söyleyemem fakat herkes kullanıyor güncel şartlarda aktif bir projeyi ai bitiremez hatalar v.b şeyler yapabilir bu yüzden ai çok güvenmemek lazım ama tavsiyeniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederiz.
Boşa geçmiş bir ömürü yanlış anladınız sanırım ai olsa bile ortada bir emek var. sadece 12 ay çok uzun bir süre ondan bahsediyorum

Başarılar dilerim.