Boşa geçmiş bir ömürü yanlış anladınız sanırım ai olsa bile ortada bir emek var. sadece 12 ay çok uzun bir süre ondan bahsediyorum

Başarılar dilerim.
Teşekkür ederim allah razı olsun alan kişiye desteklerimi esirgemeyeceğim 12 aylık süreçte bir ben bilirim birde allah entegrasyon firmalarından kaç tane red yedik kaç tane yatırımcıdan onay aldık fakat yatırımcılar ile anlaşamadık benden sonraki alıcak kişi sistemi tutturucağından eminim hatta şuanda blog sistemini yapıyorum