Asgari ücret açlık sınırı altında kaldı. Ve daha 1 yıl var yeni zamma.
Yoksulluk sınırı da 97 bin TL.
Sanıyorum halkın %80i en az Yoksulluk sınırı altında yaşıyor.
Reis kainat lideri ülkenin %80i yoksul yapmayı başardı.
Halkın yüzde kaçı kimbilir açlık sınırının altında yaşıyor. Ve bu açlık ile yoksulluk sınırı Aralık 2025 oranı. Daha yılın bitmesine yeni zamma daha bir yıl var.
2026 çok sert geçecek.
Açlık Sınırı 30bin TL. Yoksulluk Sınırı 97 bin TL.
11
●410
- 23-12-2025, 19:40:48Dediklerinize sonuna kadar katılıyorum. Fakat asgari ücretin artmasının bunla bir ilgisi yok maalesef (Türkiye'de). Asgari ücret arttığı an fesat esnaf, şirket, firmalar da fiyat arttırıyor direkt. Üstüne abartanlar da oluyor bahane olarak kullanıyorlar. Cidden asgari ücret hiç artmasa daha iyi konumdayız gibi hissediyorum. Allah tek geliri asgari ücret olan insanlara sabır ve sağlık versin.
- 23-12-2025, 19:44:56Bence de çıksın aklınızdan hocam buraya usa den gelmek asıl delilik olur.BUGRAUSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 19:50:27Ben size katılmıyorum. Devlet ne iş yapar önce bunu bi kararlaştıralım. Esnaf fesatlık yapıyorsa devlet de bunun önüne geçecek. Çoğu ülkede geçiliyorda bizde neden geçilemiyor ? Bu sorunun cevabı siyasete gireceği için yorumumu burada sonlandırıyorum. İyi forumlarcanbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:27:16maalesef sözün bittiği yerdeyiz. istedikleri kadar milli gelir 10.000$ oldu, satın alma gücü paritesi şuraya yükseldi desinler. büyükşehirlerde en az 20-25K kira ödüyor insanlar küçük yerlerde 10-15K olabilir. yani insanlar kiraya çalışıyor. eskiden faiz lobisi diyorlardı şimdi maaşlar kira lobisinin cebine gidiyor. geriye birşey kalırsa da gıda ve faturalara.. konut sorunu çözülmeden bu kısır döngüden çıkış olmaz.
- 23-12-2025, 20:57:401 ocak 2025 dolar kuru : 35.28tl Asgari ücret:22107tl = 626 dolar asgari ücret
1 ocak 2026 asgari ücret: 28075tl dolar kuru 42.82tl = 655 dolar bugünün kuru ile.
Artış %4.65
Kaç günde erir dersiniz bu oran... %27 diyorlar ya birde artışa şaka gibi