Dediklerinize sonuna kadar katılıyorum. Fakat asgari ücretin artmasının bunla bir ilgisi yok maalesef (Türkiye'de). Asgari ücret arttığı an fesat esnaf, şirket, firmalar da fiyat arttırıyor direkt. Üstüne abartanlar da oluyor bahane olarak kullanıyorlar. Cidden asgari ücret hiç artmasa daha iyi konumdayız gibi hissediyorum. Allah tek geliri asgari ücret olan insanlara sabır ve sağlık versin.