Açlık Sınırı 30bin TL. Yoksulluk Sınırı 97 bin TL.
11
●410
- 24-12-2025, 00:24:33Hocam çıkılmaz bir paradox oluşuyor ister istemez. Bence suç devlette değil. Suç direkt toplumda. Devletin zaten esnafın fiyatlarına karışmaması lazım. Bizim toplum olarak bir bilinç sahibi olup eyvallah demeyip gerekli tepkiyi göstermemiz gerekli. Muzun tanesi 21 TL ye geliyormuş kasada geri verdim. 3-4 parça bıraktım çok abartılı fiyat diye. Bu sadeece bu örnek yani toplum olarak bir şeylere ses çıkarmamız gerekli.tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle