Herşeyin özeti kötü ekonomi yönetimi değilmi? Ben ilkokula giderken dersimde kensi kendine yetebilen 5 ülkeden biriyiz söylemini hatırlıyorum. Akıla, düşünceye, bilime daha fazla yatırım yapılmalı.