tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size katılmıyorum. Devlet ne iş yapar önce bunu bi kararlaştıralım. Esnaf fesatlık yapıyorsa devlet de bunun önüne geçecek. Çoğu ülkede geçiliyorda bizde neden geçilemiyor ? Bu sorunun cevabı siyasete gireceği için yorumumu burada sonlandırıyorum. İyi forumlar
Hocam çıkılmaz bir paradox oluşuyor ister istemez. Bence suç devlette değil. Suç direkt toplumda. Devletin zaten esnafın fiyatlarına karışmaması lazım. Bizim toplum olarak bir bilinç sahibi olup eyvallah demeyip gerekli tepkiyi göstermemiz gerekli. Muzun tanesi 21 TL ye geliyormuş kasada geri verdim. 3-4 parça bıraktım çok abartılı fiyat diye. Bu sadeece bu örnek yani toplum olarak bir şeylere ses çıkarmamız gerekli.